Τι πλεονεκτήματα θα έχει η επιχείρησή σας με τη χρήση του εργαλείου Google Trends

Ένα εργαλείο το οποίο δεν πρέπει να παραλείψετε είναι το Google Trends και όσοι δεν το έχετε ανακαλύψει ακόμα, σίγουρα πρέπει να το κάνετε το αμέσως επόμενο διάστημα. Πρόκειται για ένα δωρεάν εργαλείο της Google, το οποίο ξεκίνησε το 2008 και δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες, άρα και στους digital marketers, να παρακολουθούν εύκολα τα δεδομένα αναζήτησης στην πορεία του χρόνου.

Google trends blog smarter

Τα δεδομένα αναζήτησης, πολύ απλά μας δείχνουν τα trends, δηλαδή τις πρόσφατες δημοφιλής και ανερχόμενες αναζητήσεις των χρηστών των μηχανών αναζήτησης. Μπορούμε να λάβουμε σημαντικές αποφάσεις σχετικά με το προφίλ της ιστοσελίδας μας, δημιουργώντας ένα καλύτερο περιεχόμενο για αυτήν.

Πιο συγκεκριμένα, το εργαλείο μας δίνει την δυνατότητα να ορίσουμε κάποιες παραμέτρους, ώστε να στοχεύσουμε και να φιλτράρουμε δεδομένα προσαρμοσμένα στις ανάγκες μας.

Οι 4 παράμετροι που χρησιμοποιούνται είναι:

  • Τοποθεσία
  • Χρονική περίοδος
  • Κατηγορία
  • Αναζήτησης ιστού (εικόνων, ειδήσεων, προϊόντων, αγορών ή YouTube)

Επίσης μπορούμε στη συνέχεια να συγκρίνουμε έως και 5 όρους αναζήτησης κάθε φορά. Με βάση το όρο αναζήτησης που θέλουμε να λάβουμε πληροφορίες για τα Trends μίας συγκεκριμένης χώρας, το εργαλείο θα μας επιστρέψει τους όρους εκείνους που αποτελούν τις κορυφαίες αλλά και τις ανερχόμενες αναζητήσεις.

Συγκρίνοντας έως 5 περιοχές, ως προς τα Trends μίας λέξης κλειδί, μπορούμε να δούμε σε ποια περιοχή υπάρχουν αυξημένες αναζητήσεις για σχετικούς όρους, αλλά και για τις ανερχόμενες λέξεις κλειδιά.

Με βάση τα παραπάνω, εύκολα συμπεραίνει κάποιος, ότι η χρήση του εργαλείου Google Trends, μας δίνει τη δυνατότητα να λάβουμε στρατηγικές αποφάσεις, για διάφορα θέματα όπως:

  1. σε ποιες τοποθεσίες προσφέρεται να διαφημίσουμε τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα μας, το αμέσως επόμενο διάστημα
  2. ποιους όρους αναζήτησης μπορώ να χρησιμοποιήσω, ώστε να πετύχω τη μεγαλύτερη δυνατή προβολή τους
  3. με βάση αυτούς τους όρους αναζήτησης, τι περιεχόμενο μπορώ να προσθέσω στην ιστοσελίδα μου, ώστε και να είναι σχετικό με τις αναζητήσεις των χρηστών, αλλά και να πετύχω καλύτερα αποτελέσματα στο SEO

Google Trends

Comments are closed.