Καμπάνιες τύπου PPC – Bid adjustments που δεν υπάρχουν για τις συσκευές tablet

Οι προσαρμοσμένες προσφορές ή αλλιώς bid adjustments όπως θα αναφέρεται από εδώ και στο εξής, βοηθούν πολύ για την επίτευξη βέλτιστων αποτελεσμάτων σε μία PPC καμπάνια. Δυστυχώς μέχρι τώρα, δεν υπάρχει όμως συγκεκριμένη ρύθμιση για τις συσκευές table. Η απάντηση της Google σε αυτό το θέμα είναι, ότι οι συσκευές tablet έχουν την ίδια συμπεριφορά με τους desktop υπολογιστές και άρα δεν υπάρχει ανάγκη να γίνεται κάτι τέτοιο χωριστά για tablet και για desktops.

Τι προσφέρουν όμως τα bid adjustments;

Τα bid adjustments είναι πολύ χρήσιμα και μπορούμε να μειώσουμε το max CPC εκεί που οι επιδόσεις της καμπάνιας μας δεν είναι υψηλές και να αυξήσουμε το max CPC εκεί που οι επιδόσεις είναι υψηλές. Με αυτή τη διαχείριση του max CPC, οι διαφημίσεις μας εμφανίζονται σε υψηλές θέσεις όταν τα επίπεδα μετατροπών είναι υψηλά, ενώ εξοικονομείται budget όταν το ποσοστό μετατροπών είναι χαμηλό. Με αυτό το τρόπο βελτιώνεται ο μέσος όρος ποιότητας της καμπάνιας μας.

Ποιο τύποι bid adjustments υπάρχουν;

Τοποθεσία: Διαφορετικές περιφέρειες μπορεί να συμπεριφερθούν διαφορετικά στην ίδια καμπάνια, καθώς για μια τοποθεσία, που θα μπορούσε να μας αποφέρει ακριβές αγορές, θα πρέπει να αυξήσουμε το bid adjustment για αυτή τη περιοχή. Επίσης μπορούμε με αυτή τη μέθοδο, να αυξήσουμε το bid adjustment, για κοντινές περιοχές, που ενδεχομένως να συμπεριλαμβάνουν κοινό που θέλουμε να στοχεύσουμε, αλλά και να μειώσουμε το bid adjustment για μακρινές περιοχές, απ’ όπου δεν μας ενδιαφέρει το κοινό ενδεχομένως.

Μην χάσετε τη συνέχεια του άρθρου σε λίγες μέρες. Θα αναφερθούν και άλλοι τύποι bid adjustments.

Comments are closed.